vrijdag 14 augustus 2009

Goddelijke Geneugten

Genoegen, het is mij zeker een genoegen u in te lichten over mij. Ik ben het, Bloodfall, Chirrel, Cyriel, Chirbeer, Chirrie, Lucyan, Euphoria, Bldshd, Tearfall, Gaurwaith, Smaug, Niet_Chirrel, lerrihC, Runnyeye, Meneer Mystiek, CrazedPlain en hunny.

U kent mij vast wel van één of ander oord, zij het een chat, zij het een forum, zij het een visioen van Satan op een slechte dag. Ik ben een puber, altijd geweest en ik zal het altijd zijn. Kan je niet tegen een penis dan ben je een homofoob of een lesbienne, ik prefereer de laatste groep dus ik zal voorzichtig zijn met de puberale shenanigans. Ik schrijf, dicht, praat, adem, beweeg af en toe, drink, eet en alles wat een mens normaliter doet. Behalve naar de wc gaan, daar sta ik boven.

Waarom heb ik zoveel namen nodig? Ik hou ervan om mensen te bedonderen, en welke plek is beter dan 'Het Internet'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten